جدول زن اتوماتیک

شرکت آژینه سپاهان توانسته است دستگاه های جدول زنی را طراحی و تولید کند که از بالاترین سطح کیفیت برخوردار باشند. جهت خرید انواع دستگاه های جدول زن و بلوک زن، می توانید به این مجموعه مراجعه کنید. جدول های بتنی یا همان جداول خیابانی یکی از انواع روش ها برای زیباسازی خیابان ها هستند. این نوع جدول ها از جنس بتن ساخته می شوند و برای مرزبندی بین خیابان ها و محیط های دیگر مورد استفاده قرار می گیرند. بلوک های جداول خیابانی توسط دستگاه جدول زن تولید می شوند. جدول ها به دو روش سنتی و پرسی تولید می شوند.

جدول زن سیلودار هیدرولیک و تمام اتوماتیک HF 3001

  1. ظرفیت تولید با توجه به نوع قالب از 1000 تا 4500 عدد در هر شیفت کاری می باشد
  2. دستگاه جدول زن دارای چهار موتور سه فاز جهت هیدرولیک، حرکت، ویبره دستگاه است
  3. مجهز به سیلوی مصالح با ظرفیت 700 کیلو گرم
  4. سیستم قالب و سمبه دستگاه به صورت هیدرولیک می باشد
  5. دارای سیستم منحصر به فرد اندازه گیری قفل ارتفاع جدول
  6. تولید قطعات بتنی به صورت ویبره و ضربه ای می باشد
  7. انتقال مصالح به روی قالب توسط فیدر انجام می گیرد
  8. دارای سیستم منحصر به فرد جهت دور زدن دستگاه توسط چرخ پنجم
  9. قابلیت نصب آسان انواع قالب جهت تولید در کمترین زمان
دستگاه جدول زن تمام اتوماتیک

قیمت دستگاه جدول زن اتوماتیک

مانند هر محصول و دستگاه دیگری، قیمت دستگاه جدول زن هیدولیک نیز به کارآیی و کیفیت آن بستگی دارد. این نوع دستگاه از قطعات مختلفی تشکیل شده است. هرچه کیفیت قطعات بالاتر باشد، قیمت دستگاه نیز بیشتر خواهد بود. به طور مشخص و واضح، اگر کیفیت دستگاه و قطعات آن افزایش یابد، دوام آن ها بیشتری می شود. دستگاه جدول زن هیدرولیک با قیمت های مختلفی در بازار وجود دارد، این اختلاف قیمت دلایل متعددی از جمله کیفیت دستگاه دارد. علاوه بر کیفیت، برند و شرکت سازنده ی آن دستگاه نیز مهم و تعیین کننده است. همچنین موارد دیگری که مربوط به ساختار مهندسی دستگاه، میزان تولید و مشخصات آن هستند نیز در قیمت دستگاه تاثیر دارند. جهت اطلاع درباره قیمت خرید جدول زن اتوماتیک با کارشناسان مجموعه آژینه سپاهان در تماس باشید.

روش پرسی و دستگاه جدول زن هیدرولیک

دستگاه جدول زن هیدرولیک یک دستگاه صنعتی با ساختار مقاوم است. بلوک های جدول های خیابانی توسط این دستگاه ساخته می شوند. این جدول ها در اندازه های متفاوت در دستگاه جدول زن هیدرولیک قالب زده و تولید می شوند. در این روش و این دستگاه ها بتن در قالب ها ریخته شده و به صورت هیدرولیکی پرس می شوند. همچنین بتن در این دستگاه ها مورد ویبره قرار می گیرد، بنابراین آب از هسته مرکزی بتن خارج شده و بتن فشرده می شود. در نتیجه جنس جدول های خیابانی تولید شده توسط این دستگاه ها غالبا از بتن خالص است، به همین دلیل مقاومت این جداول بسیار بالا است.

ساز و کار و مکانیسم دستگاه جدول زن هیدرولیک

اساس کار این دستگاه های جدول زن، عمل ویبره و پرس است. دستگاه های جدول زن هیدرولیک برای تولید انواع جدول ها به کار می روند. این گروه از دستگاه ها به صورت پرسی و ویبره ای بتن را فشرده می کنند تا جدول را تولید کنند. این دستگاه دارای الکتروموتور هیدرولیک قوی می باشد که مهم ترین قسمت دستگاه به شمار می رود. همچنین دستگاه، تابلوی برق و سیستم حفاظت کنترل فاز دارد. دستگاه جدول زن هیدرولیک در کوچک ترین مکان و کم ترین زمان بیشترین کارآیی را دارد.

کیفیت: کیفیت این دستگاه را باید از جداول تولید شده توسط دستگاه فهمید. جدول های قالب زده و تولید شده نباید نامتعادل و ناهموار باشند. همچنین باید در برابر تغییرات دما و شرایط جوی متفاوت، مقاوم باشند. دستگاه های جدول زنی هیدرولیک جدول هایی تولید می کنند که در برابر فرسایش به مرور زمان، مقاوم و مستحکم هستند. این دستگاه ها به شکل کاملا حرفه ای و مهندسی شده کابل کشی می شوند تا کم ترین آسیب ممکن نیز به کابل ها وارد نشود. معمولا این دستگاه ها حد مشخصی برای اندازه جدول ها ندارند، یعنی سیستمی وجود دارد که اندازه ارتفاع جدول را بتوان به میزان مورد نیاز تعیین کرد.