دستگاه جدول زن هیدرولیک

شرکت آژینه سپاهان ارائه دهنده انواع ماشین آلات صنعتی از جمله دستگاه های جدول زن هیدرولیکی است. این مجموعه توانسته است با بهره گیری از نیروهای بسیار متخصص، محصولاتی را برای مشتریان خود عرضه کند که بالاترین سطح کیفیت را داشته باشند. دستگاه های جدول زن هیدرولیکی تولید شده توسط مجموعه آژینه سپاهان دارای مشخصات زیر است:

  • دستگاه جدول زن اتوماتیک و نیمه اتوماتیک قابلیت نصب انواع قالب جدول را دارا می باشد.
  • تولید جدول به صورت ویبره ای و پرسی می باشد.
  • سیستم حرکتی قالب و سمبه دستگاه به وسیله هیدرولیک می باشد.
  • ریگلاژ سینی دستگاه به راحتی و در کمترین زمان ممکن انجام  می شود، این مسئله در تعویض قالب حائز اهمیت می باشد.
  • دارای یک عدد موتور هیدرولیکی 5/5 اسب بخار می باشد.
  • حرکت دستگاه توسط موتور گیربکس می باشد، قدرت موتور حرکت 1/5 اسب بخار است.
  • دارای یک عدد موتور ویبراتور با قدرت 4 اسب بخار می باشد.
  • بر روی قالب های جدول 2 عدد ویبراتور نصب می باشد.
  • تولید روزانه به طور متوسط با توجه به نوع قالب، 500 تا 1500 عدد می باشد.
  • دارای فرمان جهت دور زدن دستگاه با قدرت مانور بالا در کمترین محل می باشد.
جدول زن

کابل کشی دستگاه های هیدرولیکی عرضه شده توسط مجموعه آژینه سپاهان به صورت کاملا مهندسی و حرفه ای از مسیرهای خاصی عبور داده شده است، این امر باعث می شود که کابل های دستگاه در گذر زمان دچار خرابی و یا پارگی نشوند. زنجیر حرکت این نوع دستگاه ها دارای ریگلاژ می باشند. موتورهای هیدرولیکی و حرکت های دستگاه دارای کاورهای مخصوصی هستند که باعث عدم ورود آب به داخل موتور دستگاه در زمان بارندگی می شوند. دستگاه های هیدرولیکی مجموعه آژینه سپاهان دارای تابلو برق با سیستم حفاظتی کنترل فاز، مینیاتوری قدرت و فرمان و کنتاکتورهای مربوطه می باشد. این مدل دستگاه ها دارای محلی برای جمع کردن کابل اضافه روی باند بلوک پشت دستگاه می باشد.

دستگاه جدول زن نیمه اتوماتیک

شرکت آژینه سپاهان انواع قطعات بتنی از جمله دستگاه های جدول زن هیدرولیکی (نیمه اتوماتیک) را خدمت مشتریان عزیز خود عرضه می کند. این نوع دستگاه ها دارای ساختاری بسیار محکم هستند که از آن برای جدول زنی خیابان ها می توان استفاده کرد. کادر مجموعه آژینه سپاهان تمامی سعی خود را به کار برده است تا بتواند دستگاه هایی را برای شما عزیزان تولید و عرضه کند که از کمترین قیمت و بالاترین سطح کیفیت برخوردار باشد.

این مدل دستگاه ها برای تولید جدول از روش پرس هیدرولیکی استفاده می کنند. انواع دستگاه های جدول زن قابلیت تولید جدول را در ارتفاع های متفاوت، دارند. میزان سرعت، دقت و ظرفیت دستگاه می تواند بر روی تغییرات قیمت جدول زن های هیدرولیکی تاثیر بسیار زیادی بگذارد. شما عزیزان می توانید بر اساس ابعاد و سایز قالب و تعداد جدول های مورد نیاز در پروژه های خود، بهترین نوع دستگاه های هیدرولیکی را از مجموعه آژینه سپاهان تهیه کنید.

خرید دستگاه جدول زن هیدرولیک

فروش دستگاه های جدول زن به صورت اتوماتیک و نیمه اتوماتیک توسط مجموعه تخصصی آژینه سپاهان انجام می شود. این مجموعه با سال ها تجربه ای که در زمینه تولید و فروش انواع دستگاه های جدول زن داشته است توانسته است بالاترین سطح خدمات را برای مشتریان عزیز خود ارائه دهد. دستگاه های جدول زن تولید شده توسط این مجموعه دارای طول عمر بسیار بالایی هستند. اگر به دنبال دستگاهی با کیفیت مرغوب و قیمتی بسیار مناسب هستید، می توانید با خیال آسوده به این مجموعه مراجعه کنید. جهت اطلاع از قیمت دستگاه جدول زن هیدرولیک با کارشناسان این مجموعه در تماس باشید.