پشتیبانی محصولات آژینه سپاهان

توجه اساسی به نیازهای مشتریان، برنامه‌ریزی برای پاسخ‌گویی موثر به نیازهای شناسایی شده و در نهایت جلب خوشنودی مشتریان از همان ابتدای فعالیت آژینه سپاهان  در دستور کار مدیران و کارکنان گروه  آژینه سپاهان قرار گرفته است. به همین خاطر است که عزم سازمانی نظام‌یافته‌ای برای افزایش روزافزون میزان خوشنودی مشتریان در سطح گروه وجود دارد که توانسته است با برنامه‌ریزی دقیق برای دست‌یابی به آن، نتایج درخشانی به بارآورد. گروه صنعتی آژینه سپاهان طرح ریزی محصولات خود را بگونه ای انجام داده است که نیاز به تعمیرات بعدی در حداقل موارد انجام گیرد و علاوه بر آن همیشه و در همه حال ارتباط خود را با مشتریان حفظ می کند و ایجاد اطمینان دائمی استفاده کنندگان از خطوط و تجهیزات را به عنوان هدف اساسی شرکت خود قرار داده است و در این زمینه تمامی محصولات را به دو روش ضمانت می نماید:

1- ضمانت و تعویض قطعات رایگان

کلیه خطوط و تجهیزات تولیدی، با توجه به نوع دستگاه  تحت تضمین کامل شرکت آژینه  سپاهان می باشد.

در صورت بروز هر نوع ایراد احتمالی، تیم فنی شرکت بلافاصله پس از درخواست مشتری جهت رفع آن اقدام نموده و این اقدامات بنا به تشخیص کارشناس فنی به صورت رایگان خواهد بود.

لازم به ذکر است که در صورت نیاز و توافق مشتری، مدت زمان ضمانت به هر میزان قابل افزایش می باشد.

 

2-  ضمانت تامین قطعات

کلیه قطعات خطوط و تجهیزات تحویلی به مشتریان و با توجه به مشخصات بکار رفته در محصولات، شرکت آژینه سپاهان تضمین می نماید که به مدت 5 سال هر یک از قطعات مورد نیاز مشتریان  بنا به سفارش مشتری را تهیه و در اختیار آنها قرار دهد.

 

بلوک زن ، جدول زن ، بچینگ پلانت