دیگ مخلوط کن بتن

آژینه سپاهان با بیش از 30 سال سابقه درخشان در طراحی و ساخت انواع دستگاه بتن ساز و دستگاه بچینگ پلانت، آمادگی خود را در مورد فروش انواع دیگ مخلوط کن بتن از ظرفیت 0/5 متر مکعب الی 3 متر مکعب بتن در بچ اعلام می نماید.

  1.  کاشی های ضد سایش کف دیگ و دور دریچه تخلیه بتن
  2. سیستم آبریزی داخل دیگ از جهات مختلف به صورت مساوی
  3.  سیستم همزن با 8 بازو برای مخلوط کردن مصالح و سیمان (همگی از نوع تیغچه های ضدسایش می باشد) همراه با فنرهای داخل بوش بازویی برای ریگلاژ بازویی به دلخواه اپراتور
  4. کلیه ی دیگ های فوق دارای 5 سال گارانتی می باشد
  5.  بازوهای دستگاه  از جنس فولادی و همچنین قاشقک ها و پارو ها قابل تعویض می باشند
  6. نوع گیربکس و موتور دیگ طبق سفارش مشتریان تولید می شود

پروژه های دیگ مخلوط کن بتن

پروژه دهکده سلامت البز

فروش دیگ همزن بتن

کادر مجموعه آژینه سپاهان با توجه به نوع نیاز مشتریان خود قادر هستند انواع دیگ های مخلوط کن را در ظرفیت های متفاوت طراحی و تولید کنند. شما عزیزان می توانید بسته به حجم کاری خود از نوع خاصی از دیگ های مخلوط کن بتن استفاده کنید. نوع موتوری که در ساخت این نوع دستگاه ها به کار رفته است، متفاوت است. قیمت دیگ های مخلوط کن بسته به موتوری که در آن ها به کار رفته است و ظرفیت تولید بتن، متغیر است. اگر قصد خرید دیگ همزمن بتن را دارید، می توانید با کارشناسان فروش مجموعه آژینه سپاهان در ارتباط باشید.

یکی از تجهیزات ضروری که در پروژه های ساخت و ساز باید از آن ها استفاده کرد، وجود دیگ مخلوط کن بتن است. با استفاده از این نوع دستگاه می توانید بتن مرغوب مورد نیاز برای استفاده در پروژه های ساختمانی را فراهم کنید. هرچقدر دیگ های همزمن بتن از کیفیت بالاتری برخوردار باشند، مواد تشکیل دهنده بتن به خوبی با یکدیگر ترکیب شده و در مدت زمان کوتاه خشک نمی شوند. بسته به نوع بتن می توانید از نوع خاصی از دیگ های همزن بتن استفاده کنید.