کیسه پرکن سیمان

کیسه پرکن سیمان

شرکت آژینه سپاهان با بیش از30  سال سابقه در امر توزین ، اتوماسیون صنعتی و توزین دیجیتال ارائه دهنده انواع دستگاه های پر کن کیسه : این دستگاه کیسه پرکن به دوصورت قیف دار جهت استفاده در انبارهای سیمان و گچ و مورارد مشابه وبدونه قیف جهت استفاده در زیر سیلو های سیمان ویا گج و مورارد مشابه قابل تولید می باشد.

  1. سیستم توزین به صورت  تمام الکترونیک می باشد
  2. مجهز به لودسل وزن
  3. دارای  یک عدد الکترو موتورسه فاز 5/5 اسب می باشد .
  4. این دستگاه دارای سیستم منحصر به فرد کیسه گیر می باشد
  5. دارای یک عدد پکر بارگیری کیسه سیمان می باشد
  6. زمان پرکردن  هر کیسه از4تا6ثانیه .
  7. وزن خالص دستگاه : 150 تا 250کيلو گرم
  8. دقت پر كردن : 0/2%
  9. دارای نمایشگر وزن بادقت وسرعت سنجش وزن بالا
  10. کار بری آسان – افزایش بهره وری تولید
  11. قابلیت تنظیم وزن کیسه 10 تا 100 کیلوگرم
  12. پرتابل بودن دستگاه و امکان قرار گیری در زیر هریک از ایستگاه های بارگیری
  13. سیستم دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشد.

کیسه پرکن پودری

گروه صنعتی آژینه سپاهان با فعالیت های تخصصی در زمینه ی تولید ماشین آلات بتن خدمات خود را در کوتاه ترین زمان و با بهترین کیفیت ارائه می دهد. این مجموعه با فروش ماشین آلات ساختمانی همه ی تلاش خود را در جهت جلب رضایت مشتریان به کار بسته است.

استفاده از دستگاه های مدرن مانند کیسه پر کن ها همراه با قیف صنعتی باعث به حداقل رسیدن زحمت نیروی انسانی می شود. انواع مختلفی از کیسه پر کن ها با توجه به نیاز صنایع مختلف تولید و روانه ی بازار می شود. برای کیسه گیری مواد پودری از انواع کیسه پرکن ها استفاده می شود. استفاده از این دستگاه به دلیل مزایایی همچون استفاده برای محصولات کشاورزی و صنعتی و مواد مغذی مانند مکمل ها و صنایع غذایی، با استقبال مواجه شده است. در تولید دستگاه کیسه پرکن به فاکتورهای مختلفی توجه می شود و نیاز صنایع مختلف برای تولید آن ها در نظر گرفته شده است. این دستگاه مواد پودری را به وسیله ی الواتور صنعتی به دستگاه منتقل می کند و با پر شدن کیسه ها جریان انتقال به طور خودکار قطع می شود.

کیسه پرکن مواد پودری

تولید کیسه پر کن ها با توجه به موادی است که توسط این دستگاه بسته بندی می شود. مش بندی و دانه بندی مواد پودری، حجم روزانه ی پر کن ها و وزن و ابعاد کیسه از فاکتورهای مهمی است که باید برای خرید کیسه پر کن در نظر گرفته شود. مواد پودری به دلیل میزان هدر رفتی که دارند برای بسته بندی بهداشتی نیاز به دستگاه های مدرن به جای نیروی انسانی دارد. به همین دلیل مجموعه ی آژینه سپاهان برای تولید این دستگاه ها همه ی شرایط و خصوصیات محصولات را در نظر می گیرد. بسته بندی انواع مواد پودری مانند پودرهای استفاده شده در صنایع شیمیایی، دارویی و غذایی با استفاده از دستگاه کیسه پر کن مواد پودری بسته بندی می شود.

این دستگاه ها با تنظیم دقیق، زمانی که وزن کیسه در حال تکمیل باشد سرعت پر شدن کیسه را کم می کند. کیسه بعد از پر شدن به صورت خودکار بر روی تسمه ی نقاله منتقل شده و بعد از آن سیکل بعدی شروع می شود. این کیسه پرکن ها قابلیت زیادی از جمله ثبت اطلاعات درباره ی تعداد کیسه ها را دارد. این دستگاه از ورود گرد و غبار به داخل کیسه ها جلوگیری کرده و مواد پودری را با در نظر گرفتن بهداشت بسته بندی می کند. برای خرید انواع محصولات مانند انواع کیسه پر کن و سیستم توزین سیمان با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

کیسه پرکن اتوماتیک

کیسه پر کن های اتوماتیک در دو مدل 10 الی 25 کیلوگرمی تولید و روانه ی بازار می شود. برخی از این کیسه پر کن ها برای بخش های صنعتی به خصوص برای پر کردن سیمان تولید شده اند و به همین دلیل مقاومت خوبی برای استفاده در کارگاه های و کارخانه های صنعتی دارند. شاسی و بدنه ی این دستگاه را از آهن می سازند و برای پوشش دهی آن از رنگ های کوره ای استفاده می کنند. این دستگاه ها برای پر کردن 250 کیسه در ساعت طراحی و تولید می شوند. برخی از دستگاه ها برای تنظیم راحت تر صفحه ی نمایشگر 5 اینچ دارند. این نمایشگرها دارای فونت های گرافیکی، تاریخ و زبان فارسی است. برای گزارش گیری و ثبت اطلاعات در زمینه ی میزان پر کردن کیسه ها این دستگاه بسیار مفید است و می توان به سادگی برای دریافت اطلاعات صحیح برای فروش و انبار کیسه ها از آن ها استفاده کرد. سیستم کنترل دور موتور در این دستگاه برای تنظیم سرعت کارکرد آن است.

کیسه پرکن گرانولی

خرید انواع دستگاه ها مانند دستگاه بچینگ پلانت و دیگر دستگاه های مورد نیاز در بخش صنعت می تواند به رفع نیاز بخش های صنعتی کمک کند. برای بسته بندی مواد گرانولی مانند قهوه، چای، خشکبار، حبوبات و دیگر مواد غذایی از دستگاه مخصوص گرانولی استفاده می کنند. در بخش های صنعتی که به بسته بندی مواد غذایی می پردازند، استفاده از دستگاه های بهداشتی ضرورت دارد. این دستگاه ها شامل توزینی و پر کن حجمی هستند و به صورت اتوماتیک و نیمه اتوماتیک کار می کنند. این دستگاه ها با پر کردن کیسه ها آن ها را به نوار نقاله منتقل کرده و برای انبار کردن آماده می کنند.

کیسه پرکن پودر سنگ

دستگاهایی که برای پر کردن پودر سنگ تولید می شوند دارای مقاومت زیادی در ساختار ظاهری و بدنه هستند. پودر سنگ برای مصارف مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد و برای بسته بندی آن ها نیاز به دستگاهی است که بتوان با استفاده از آن به طور دقیق کیسه ها را آماده و بسته بندی کرد. این دستگاه ها با استفاده از سیستم های کنترل دقیق کیسه ها را از مواد پودر سنگ پر کرده و با شمارش کیسه ها آن ها را برای انتقال به انبار آماده می کند.

بسته بندی این مواد در مقدار متغیری صورت می گیرد و می توان از 2 تا 10 تن را با استفاده از این دستگاه بدون نیاز به دخالت نیروی انسانی بسته بندی و در کیسه ها به صورت کاملا یکسان و هم وزن پر کرد. استفاده از دستگاه پر کن پودر سنگ علاوه بر بالا بردن سرعت و دقت بسته بندی، باعث مصرف کم انرژی و سهولت در بارگیری پودر سنگ می شود. پودرها از بالا وارد دستگاه شده و با کمک هدایت کننده به ورودی دهانه ی پر کن منتقل می شود. نقاله ها قدرت مناسبی در انتقال مواد پودر سنگ را دارند و کیسه ها را با وزن های تنظیم شده به قسمت های مورد نظر هدایت می کنند.

برای خرید انواع دستگاه های مورد نیاز در بخش های مختلف صنعتی مانند دستگاه مخلوط کن بتن می توانید با متخصصان تولید کننده ی این دستگاه ها در آژینه سپاهان تماس گرفته و از آن ها مشاوره بگیرید. خرید بهترین و با کیفیت ترین دستگاه های پرکن صنعتی از این مجموعه باعث صرفه جویی در هزینه ها و اطمینان از کارکرد طولانی مدت آن ها است.