دیگ بلندری

گروه آژینه سپاهان با انجام فعالیت های تخصصی در زمینه ی طراحی و تولید ماشین آلات صنعتی برای تامین بازار داخلی تلاش می کند. عرضه ی مستقیم تجهیزات و فروش ماشین آلات ساختمانی مورد نیاز بخش های مختلف با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت باعث رفع نیاز مصرف کنندگان شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

دستگاه دیگ بلندری

خرید دیگ بلندری یا میکسر پودر برای ترکیب موادی است که در بخش های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. ترکیب موادی که به دلیل سختی با دستگاه های ساده امکان پذیر نیست از طریق دستگاه های میکسر امکان پذیر است. این دستگاه های صنعتی را از متریال های مقاوم و در اندازه های بزرگ تولید می کنند. این دستگاه با محوریت یک شافت که از جنس استیل و پره های ماردون ساخته می شود. این پره ها در دو جهت مخالف و مقابل هم شروع به گردش می کنند. این عمل باعث می شود پودر از طریق پره ها به داخل و خارج میکس شود. دستگاه میکسر دارای یک خروجی در زیر مخزن و بخش مرکزی است. این قطعه را به صورت عمودی طراحی و تولید می کنند. در این دیگ ها دریچه ها را به صورت دستی و یا مکانیکی طراحی می کنند.

فروش دیگ بلندری

فروش دستگاه میکسر پودر باعث آسان تر شدن مخلوط کردن مواد مختلف در بخش های صنعتی در صنایع مختلفی مانند تولید انواع مواد غذایی شده است. حجم های مختلفی از مواد را می توان با استفاده از این دستگاه مخلوط کرد. برای خرید این دستگاه ها مهم ترین فاکتورهای مورد نظر جنس دیگ بلندری و میزان حجمی است که این محصول در بر می گیرد. برای خرید دستگاه های قوی که عمل میکس را در یک ربع ساعت انجام می دهند می توانید از طریق تولید کنندگان معتبر اقدام کنید. طراحی و تولید دستگاه های دیگ بلندری با توجه به نیاز صنایع انجام می شود و برای هر صنعتی بهترین متریال و قطعات در تولید این دستگاه ها توسط مجموعه های بزرگ تولید و فروش در نظر گرفته می شود. برای خرید این محصول و دستگاه مخلوط کن بتن می توانید با فروشندگان این مجموعه تماس بگیرید.

قیمت دیگ بلندری

قیمت محصولات صنعتی با توجه به کیفیت متریالی تعیین می شود که در ساخت آن ها مورد استفاده قرار می گیرد. در صورتی که جنس این قطعات مناسب نباشد علاوه بر نیاز به تعویض قطعات امکان ایجاد مشکلاتی از جمله بی کیفیت شدن محصولات نیز وجود دارد. برای دریافت اطلاعات مورد نیاز در زمینه ی فروش دیگ بلندری می توانید با فروشندگان متخصص در این زمینه مشورت کرده و با توجه به نوع صنعت مورد نظر بهترین را انتخاب کنید. برای اطلاع از قیمت انواع محصولات مانند قیمت دستگاه بچینگ پلانت به بخش های مرتبط در سایت مراجعه کنید.

اجزاء دستگاه دیگ بلندری

از مهم ترین اجزائی که در دیگ بلندری مورد استفاده قرار می گیرد پره، الکتروموتور، یاتاقان، شفت و گیربکس است. سیستم پره کشی برای رفت و برگشت مواد در داخل مخزن به گونه ای طراحی شده است که به وسیله ی آن ها مواد در زمانی کوتاه میکس می شوند. حداکثر زمانی که برای پودر کردن مواد مورد استفاده قرار می گیرد نیاز به 10 الی 15 دقیقه زمان دارد. با استفاده از پره های بزرگ تر مواد به داخل مخزن کشیده می شوند و همه ی مواد به صورت یکدست مخلوط می شوند.

برای طراحی این مخزن ها از یاتاقان های تراش داده شده استفاده می شود. دوران پره های دستگاه در مرکز مخزن است و درب های لوله ای که بر روی مخزن قرار داده شده برای جلوگیری از ورود آلودگی و گرد و غبار به داخل دستگاه است. ریبون بلندر برای دستگاه به عنوان یک محرک عمل می کند. برای حرکت این محرک از گیربکس و الکتروموتور استفاده می شود. قدرت موتور این دستگاه به فاکتورهایی مانند حجم مخزن ریبون بلندر و مواد پودری بستگی دارد.

انواع دستگاه میکسر پودر

از دستگاه دیگ بلندری در صنایع مختلفی مانند صنعت غذایی، شیمیایی، کشاورزی، دارویی و بهداشتی استفاده می شود. مدل های مختلفی از این دستگاه ها تولید می شود.

میکسر پودر اسانس پاش

در صنایع مختلفی نیاز است پودرها را با اسانس های مایع ترکیب کرد. به همین دلیل دستگاه های میکسری طراحی و ساخته شدند که مجهز به مخزن اسانس به صورت جداگانه می باشد.

میکسر پودر دارای مخزن ثابت

از نمونه میکسرهای پرطرفدار می توان به میکسر پودر اشاره کرد که مخزن ثابت دارد. مخزن ثابت و افقی در این دستگاه و پره های بلندر آن مجهز به سیستمی است که می تواند آن ها را بچرخاند. این دستگاه می تواند در حداکثر زمان 15 دقیقه ای مواد مختلف را پودر کند.

میکسر دارای مخزن گردان

در این میکسر تیغه ها و مخزن دستگاه امکان گردش دارند. به این وسیله پودرهایی که در کف مخزن قرار دارند ترکیب شده و میکس با دقت زیادی انجام می شود. از این دستگاه بیشتر در صنایع دارویی استفاده می شود و ظرفیت حداکثر 2000 لیتر را دارد.

میکسر پودر دو جداره

در صنایع دارویی و شیمیایی ترکیب درست مواد بسیار اهمیت دارد. در زمان میکس مواد در دمای تغییرات محسوسی به وجود می آید. در این دستگاه می توان با ریختن روغن در بین جداره ی مخزن دستگاه تغییر دما را در زمان مورد نظر انجام می دهد.

نکاتی برای استفاده از دستگاه دیگ بلندری

برای استفاده از دستگاه دیگ بلندری بهتر است از پودر خشک استفاده کنید زیرا مرطوب بودن این پودرها باعث خراب شدن پره های دستگاه می شود. برای مخلوط کردن پودرها به صورت یکنواخت بهتر است مقدار معین شده را در دستگاه بریزید و دستگاه را بیش از حد پر نکنید. استفاده از شوینده های غیر مجاز باعث خراب شدن دستگاه می شود. ریختن پودر باید در زمانی انجام شود که دستگاه خاموش باشد. پودرهای مختلفی را با اندازه های متفاوت می توان توسط این دستگاه پودر کرد. شوینده های غیر مجاز مخزن را خراب می کند.

برای خرید انواع دستگاه های با کیفیت دیگ بلندر متناسب با صنعت مورد نظر می توانید از طریق سایت اقدام کنید.